søndag den 15. juli 2012

cocio + blæsevejr

Hej bloggen! Som sagt sidder jeg jo lige nu på en campingplads i Tyskland lige over grænsen. Her er vejret ikke særlig godt! Det blæser en halv pelikan udenfor og nogle gange regner det. Min bror og jeg sover i et telt der kan lynes på forteltet som kaldes en aneks, hvor vi ligger og sover hver nat. I nat var det virkelig det værste vejr... Det regnede hele natten, og det var bare det regne lort! Har slet ikke fået sovet :-(
Men jeg kunne trøste mig selv med at jeg idag kunne vise min nye og super søde bikini frem fra Gina Tricot med det amerikanske flag på, inde i den indendørs pool. Det er super lækkert! Dejlig varmt vand, et par rutschebaner og en lille grillbar/kiosk der hører til, og så det bedste af det hele - der er hele tiden nogle søde drenge! Smutter derop igen i aften, det bliver hyggeligt!

KYS herfra, og hyg jer hjemme i lille Danmark!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin