mandag den 16. juli 2012

new in

Hej bloggen! Jeg sidder jo i dejlige solrige men kølige Tyskland fem km fra Flensborg, og idag tog vi lige en tur i deres "stor"center "Förde Park" Det er et super hyggeligt sted med nogle rigtige gode smoothies og nogle butikker jeg ALDRIG har set eller hørt om før! Men - jeg fandt dog en jeg kendte, og det var New Yorker! Den var faktisk rigtig stor, og meget pæn - i forhold til den vi har i Kolding, som er meget rodet! Men det her fik jeg købt mig!

Imorgen skulle der være 22 grader, så der smutter vi en tur på gågaden! Glæder mig! 

New Yorker - 9,95 £ - 79 DKK


New Yorker - 9,95 £ - 79 DKK.

Nærbillede af billedet på min top, på billedet ovenover.

2 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog. Er også helt vild med tingene u har købt. Har også været i New Yorker i Flensborg, og synes også den er meget bedre end dem vi har i Danmark.
    Håber du vil kigge forbi min blog :)
    http://annesofiemercedes.blogspot.fr/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Annesofie og tak for at du læser med!

      Louise T

      Slet

BlogLovin'

Follow on Bloglovin