lørdag den 14. juli 2012

hello there sir

Hej I søde, lækre, dejlige læsere! Jeg sidder nu i min lille anex som hænger fast på vores fortelt på campingvognen med mine Beats på ørene og høre noget smækker lækkert musik! Der er sgu lidt øde, på den her campingplads... Men Gud har vist været sød mod mig! Han har været så sød at lade to smækre lækre tvillingedrenge på min alder bo overfor os. Var tidligere inde i den indendørs pool da de også var der, og jeg kan kun sige.. Hvis de går rundt uden deres trøjer hele ferien, får vi intet problem med at have noget godt for øjnene! Det er ikke sikkert at der kommer et indlæg imorgen, men måske? Det ved man aldrig! Vi har hviledag imorgen, før jeg skal have brugt alle mine penge på Flensborg gågade... Feeling like Im in heaven!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin