tirsdag den 28. maj 2013

proskincare.dk

Har I problemer med huden, søde læsere? 
Så skynd jer ind på pro-skincare.dk! Søde Susanne der ejer den her hjemmeside, har GRATIS online hudpleje konsultation indtil d. 31/7 2013. Skynd jer derind, og book en tid! Og hvis I ikke lige gider at booke en tid hos søde Susanne, så kan I bare købe noget af hende. Jeg har også idag modtaget noget fra Susanne, og det får I at se senere på bloggen hvor jeg tester og anmelder det produkt som jeg har modtaget fra hende. 
Jeg overvejer kraftigt at købe nogle ting inde fra hendes side, når min løn på et eller andet tidspunkt går ind på min konto :-) 
Men indlægget omkring hvilket produkt det er, og mere omkring siden kommer når jeg er helt færdig med mine timer og har fået ordnet de ting som jeg skal have ordnet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin