mandag den 13. maj 2013

look at this moustache

Hej bloggen! Lige et indlæg fra mobilen, da der er slukket for nettet på skolen da der jo er eksamener - lige niver det os fra 10. klasse, men jeg blev tidligt færdig så jeg gik :-)

Har modtaget denne smukke ring fra Chipii.dk, og jeg synes at den faktisk er ret så sej! Jeg er ikke den slags pige der går med særlig mange smykker eller ejer nogle smykker, men jeg kan rigtig godt lide den her ring da jeg godt kan lide det med overskægget. Alt hvad jeg kan eje med det kendte overskæg, vil jeg gerne eje! Jeg er helt vild med det. Har også set en trøje med det et eller andet sted, kan bare ikke lige huske hvor det var... Hmm... 

Men tilbage til ringen; Der er to huller dine fingre, og den passer måske ikke alle størrelse fingre... Når den sidder på min langefinger med en af de to ringe har den svært ved at komme af og det irritere mig for det hør lidt ondt når den skal hives af :-(
Men ellers er det en sej ring, som jeg klart vil gå mere med sammen med min anden ring som I kommer til at se senere :-)
Kys herfra, og held og lykke med eksamenerne hvis I har dem lige nu! 

Sponsoreret indlæg 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin