mandag den 13. maj 2013

gotta love demi lovato


Hej bloggen. Åhr, hvor er jeg dog forelsket i Demi Lovatos musik! Hun synger jo skide fantastisk, og så er hun da så fandens smuk - det er da to gode ting samlet i en person, haha! 
Jeg er virkelig inspireret af Demi Lovato, og det er da overhovedet ingen hemmelighed at hun er en af mine idoler. Hun har været så meget igennem, og alligevel er hun kommet ud af det hele(stort set) og er blevet så stærk af det og er bare virkelig så stærk en kvinde/ung kvinde/ung pige og hun inspirere mig så meget. Jeg ville ELSKE at være lige så stærk som hun er, hun er simpelthen den sejeste tøs på den her jord. Jeg er bare så inspireret - kan ikke sige det nok!!

Tjek hendes nyeste single ud HER.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin