mandag den 27. august 2012

got mail????

Oh yes my dear - idag fik jeg skam post! Jeg post fra starfashion.dk hvor de havde sendt mig en rigtig lækker top. (Billede kommer efter teksten) Toppen er dejlig at have på, og den er i en farve som der faktisk går til meget af mit tøj så jeg er rigtig glad for den, og den er meget behagelig at have på. Mærket på toppen er  Modstöm.

Og så fik jeg mig jo liiiige en pakke mere. Jeg fik mig en pakke fra billigebutterfly.dk hvor jeg fik mig et rigtig fint lilla slips. Jeg er slet ikke typen der går med slips, men jeg kan vel give det videre til en af mine brødre eller gå ned til genbrug med det. Men stoffet er meget lækkert at røre ved, da det er polyester. (Der er billeder efter teksten) Slipset er dejlig langt, og det er en god ting i min verden. 

Toppen fra Modström.

Den samme top.

Slipset fra billigebutterfly.dk


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin