mandag den 27. august 2012

all in 1

Hej bloggen. Jeg laver nu et "all in 1" blog-indlæg, med mit outfit for idag og hvad jeg har købt. Så lidt af hvert!
Skriver selvfølgelig nedenunder billederne og der kommer noget tekst mellem billederne også. 


Var inde og låne Charlottes spejl - igen. Det er ikke så rent, men det her er hvad jeg har på idag.  Bukserne er fra H20 // T-shirt - Gina Tricot //
Nærmere billede af min t-shirt fra Gina Tricot. DEN ER HELT NY - så NEW IN.
Har købt de her tre lækre sager inde i den lokale genbrugsbutik. Elsker dem!

Rigtig lækker top, til kun 10 kr inde i den lokale genbrug!

Også købt inde i genbrug. Helt ny! Den har kostet mig 15 kr, men på prisskiltet står der 170 kr inde fra Vila.. Hæ. DER KOMMER EN DIY PÅ DEN HER TOP PÅ ET TIDSPUNKT, DA DEN ER MEGET KEDELIG.

Rigtig lækker cowboy-vest. Der kommer en DIY på den senere på et tidspunkt!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin