tirsdag den 10. juli 2012

my princess

Hej bloggen! Jeg har totalt forelsket mig i min lille niece, som jeg var ude og se igår eftermiddag. Nu har jeg fået tid, til at sætte nogle billeder ind af hende.
Hun skulle først være født d. 13. august, så hun er en måned før tid. Men hun er en stor pige! Hun er 46 cm lang, og vejer 2470 g! Hun er en ret stor pige, af en baby der er født en måned før tid. Nederst er der nogle billeder af min lille prinsesse. Hun kommer til at blive møgforkælet af hendes søde faster Louise! Glæder mig til at vi skal ud og se hende igen i uge 30, hvor vi er kommet hjem fra ferien, som vi desuden tager afsted til på lørdag. Tyskland, here I come! Or something.....



2 kommentarer:

  1. Hvor er hun da bare sød, den kære lille!! Ved hun vil blive forkælet fra den ene ende til den anden (-;
    Hvordan takler Naja hende ?<3


    -Visit min blog; http://medstorta.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Naja er jo min kusines datter, og hende her min lille nye prinsesse er min storebrors datter. ♥
    Og ja - hun bliver møghamrende forkælet når hun kommer på weekend eller jeg tager ned til dem!

    SvarSlet

BlogLovin'

Follow on Bloglovin