onsdag den 11. juli 2012

did you know.....


Navn: Louise
Fødselsdag: 19 Maj 1996
Køn: Pige
Øjenfarve: Blå
Hår farve: Lysebrun
Højre eller venstre håndet: Højrehåndet
Stil
De sko du går mest i: Mine elskede converse i lyserød, rød, blå og lilla!
Ynglings-ting i din garderobe: Mine sorte Pieces-bukser og min Gina Tricot skjorte.
Stil-ikon: Selena Gomez
Det du er bange for: At jeg mister dem jeg holder af og elsker.
Det du elsker: Kærlighed.
Din livret: Min mors super gode tærte med ost og skinke og grøntsager.
Ynglings sanger/gruppe: One Direction, Rasmus Seebach, Justin Bieber, Selena Gomez, Mac Miller
Din første tanke når du står op: Jeg tager lige 5 minutter mere.
Pepsi eller cola: Cola.
Ice tea eller te: Ice tea!
Chokolade eller vanilje: Chokolade!
Synger du: Nej! Det lyder rigtig dårligt, når jeg synger så jeg holder mig fra det.
Kan du li’ skolen: Ikke rigtigt.. Håber at det bliver ændret på efterskolen.
Vil du giftes: Hvis jeg finder den rigtige, så ja.
Kan du enes med dine forældre: Ja, men vi skændtes ret tit.
Sidste gang jeg..
Gik ud og shoppede: Brugte jeg aaaaaaaalt for mange penge!
Spiste sushi: Var med min lillebror i stuen, med Sushi fra Bilka.
Bagte hjemmelavede kager: Smagte de virkelig godt, lavede Oreo Cupcakes. Der kommer en opskrift på dem, et eller andet tidspunkt.
Hvis jeg var en måned ville jeg være: Sommer!!
Hvis jeg var en dag i ugen: Fredag.
Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: Fredag aften.
Hvis jeg var en planet: Tjoo... Jorden, vel.... Er ikke astronom, kender da ikke alle planeterne...
Hvis jeg var en retning: Højre
Hvis jeg var en følelse: Glæde.
Hvis jeg var en farve: Lyse-lilla.
Hvis jeg var en sang: Rasmus Seebach - Falder
Mad eller søvn?: Mad!
Svømme eller ski?: Svømme, jeg har aldrig stået på ski.
Pizza eller salat?: Pizza!
Salt eller peber?: Salt. Peber får mig til at nyse.
Kærlighed eller venner?: En blanding af begge to.
Favoritter..
Favorit-farve?: Lyse-lilla!
Film?: "Dear John"
Sko?: Sneakers!
Butik?: H&M, Gina Tricot og genbrugsbutikker.
Sted at være?: Tøj/sko butikker.
Dyr?: Min lille elskede hund, Emil ♥
Ting at gøre i din fritid?: Shoppe, høre musik, være sammen med venner/veninder og hygge med familien/venner/veninder.
TV show?: F.R.I.E.N.D.S, Simpsons, The Cleveland Show, American Dad.
Drikke: Kold cola/sodavand.

2 kommentarer:

  1. Heeey girl!! Ville det være irriterende hvis jeg kopirede dette til min blog? Selvfølgelig med mine svar og enkelte ændringer :-D♥

    SvarSlet
  2. Hey yoooou! Næ, har sgu ikke noget imod det! :-D
    Fandt det på en anden blog, hvor jeg fik lov til at låne det. ♥

    SvarSlet

BlogLovin'

Follow on Bloglovin