lørdag den 28. juli 2012

family

Puha.. Havde en ikke særlig rar oplevelse igår aftes. Min mor kom løbende ind til mig og sagde at nu kørte hun og min far, da min lillebror skulle på skadestuen. Det er jeg vant til at høre, for han kommer derud så tit for han er ret klodset. Men igår var det på en anden måde.. en helt anden oplevelse. 
Min far kom hjem til mig efter ca. at have været oppe på skadestedet i 40 minutter, og fortalte at han var blevet hentet i ambulance og spændt fast på en båre og måtte ikke bevæge sig overhovedet. Han spurgte om jeg ville med, og det sagde jeg jo selvfølgelig ja til. Vi kom ud på Kolding skadestue og blev vist ind til ham hvor der stod læger og sygeplejerske. Han lå bare på det der bræt og kunne ikke bevæge sig og det fik mig til næsten at græde, for jeg havde aldrig set ham sådan før.. Men hans scanning vist heldigvis ikke noget alvorligt, men han skal holde sig i ro i noget tid.. 

Det her er det der skete:
Han var oppe i den lokale springhal, hvor han er næsten hver dag! Men han var ved at skulle lave et spring og en (undskyld mit sprog) stor idiot hvor man skulle tro at han SLET ikke havde en hjerne, fjernede den madras som han skulle lande på! Den store idiot... Er så sur på ham! Men så landede min bror jo selvfølgelig på det hårde trægulv i en meget forkert stilling, da han panikkede da han så at der ikke var nogen madras alligevel, og havde et blackout og så ringede de efter ambulancen og kørte ud på skadestuen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin