lørdag den 28. juli 2012

family pt. 2

Familien er noget der er vigtigt for mig. Når jeg har min familie, er jeg glad. Når jeg har min familie, behøver jeg ikke andet. Jeg behøver ikke al det smarte og dyre mærkevaretøj eller det dyre make-up. Bare jeg har min familie, så behøves jeg jo ikke al det? Jeg elsker min familie, og det vil jeg altid gøre. 

Her er der nogle billeder fra idag, da min mor, far, lillebror og jeg var nede og besøge min storebror, svigerinde og niece. 

Ikke så godt fokuseret da jeg lånte min storebrors kamera - men det er deres hund, Bailey ♥

Jojo - vi fik skam kage! En lækker kage!

Min lille prinsesse/niece Zelina, der rigtig nyder at være hos min lillebror hvor hun sover.

Taget i øjeblikket, var ved at flytte rundt på hende.. Det er sgu ikke helt nemt, når hun sover og drømmer og så skal hun jo slange sig rundt...


Hun strækker sig bare en liiiiiille smule, da hun var rigtig træt!

Lillebror legede fotograf, og har ikke lært at fokusere helt rigtigt endnu.

Bailey kommer lige og siger hej til hans nye veninde ♥

Jamen vi hygger da!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin