tirsdag den 23. juli 2013

dealfighter.dk : black mask

//Sponsoreret indlæg//

Hej bloggen - har lige test Black Mask inde fra dealfighter.dk hvor at de lige nu har en deal kørende omkring den så meget omtalte black mask mellem unge og bloggere.
Her er dealen. 
Den koster KUN 39 kr!! Det er fandeme billigt når den koster 79 eller 99 kr normalt - såå billigt! Skynd jer dog ind og invester i en black mask-tube!





Jeg har næsten lige taget masken af, og den skal sidde på i 20-30 minutter så den virkelig kan tørre, og jeg er virkelig glad for at jeg har fået den af nu. Altså den er god til at fange dine hudorme og urenheder som den jo også er skabt til at skulle gøre, men du skal bruge den et par gange før at den virkelig går ind og tager alle dine hudorme op og al det. Jeg har kun brugt den den her ene gang, fordi at jeg først har fået den idag.



Du kan ikke smile når masken først er begyndt at tørre, og det er den på det her billede.
Når du har haft den på i lidt tid første gang, begynder det at føltes som om at din hud brænder da den går ned i din hud og ned i dine hudorme og dræber dem. 
Det værste er nok når du skal tage den af.. Helt seriøst, så begyndte jeg at græde. Ja, jeg græd! For det gør virkelig ondt, når du skal have den af. Det gør ikke ondt på din næse, på hagen eller i panden men på kinderne - det er de værste steder!! Jeg begyndte virkelig at græde, og det er bare ikke særlig sjovt - jeg hader at græde over sådan noget, for jeg føler mig så dum! Men nu er det heldigvis overstået...

Efter at du har taget masken af, er din hud en liiiille smule rød - det er ikke særlig meget! Men til gengæld er den også virkelig blød. Det er et stort plus på min side, da jeg elsker at have blød hud! 

Alt i alt, så synes jeg at masken er okay. Havde måske lidt for høje forventninger til den, men det er jo det der kan ske. Jeg synes i hvert fald at I burde gå ind og investere i den - især nu hvor den er så billig! Kun 5 dage endnu.

 
Det er masken når du har taget den af... Mums... Haha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin