torsdag den 6. juni 2013

luksus vat - YniQ

Sponsoreret indlæg - dog mine egne meninger!

Hej bloggen. Se hvad jeg fik med posten idag, nede på billederne.

Og de lever virkelig op til deres navn, omkring luksusvat. Det er meget bedre en det vat man køber i Kvickly eller sådan noget, fra Coop eller Extra. YniQ har virkelig det dejligste vat og de to neglelakker, er virkelig nogle jeg har gået og ventet på. 
Den med glitteret, er en jeg har ventet og ledt efter i viiiirkelig lang tid og nu har jeg den endelig - og den pinke er virkelig sød. 

Siger mange tak til YniQ, for den fine sponsor pakke! 

Deres facebook side er her og deres hjemmeside, er her



Farven hedder 19 - Pink torn

Farven hedder 15 - Sprinkles stars




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin