lørdag den 27. juli 2013

you are b-e-a-u-t-i-f-u-l!

Der er al for mange af jer mine søde læsere, der glemmer at I er smukke. Alle er smukke! Det skal I aldrig glemme. I er hver især noget helt unikt, og der er kun én der ser ud som dig, og kun én der er som dig. I er alle sammen smukke udenpå og indeni!

Alle piger og drenge er specielle, smukke og helt igennem unikke! Det skal du virkelig aldrig glemme, for du ER smuk! Hvis der er andre der har sagt til dig, at du ikke er smuk, så skal du bare tænke "Fuck jer - jeg er smuk! Jeg er ligeglad med hvad I siger, for jeg er smuk!"


Jeg har prøvet et par gange at blive hatet på, og det er ikke sjovt - men ved du hvad?? Det skal bare tages med et smil til dine haters og dem der siger de grimme ord til dig og ignorere hvad de siger. De skal ikke have lov til at ødelægge dig.
Bare smil, og gå videre. De vil stå og tænke - hvad fanden skete der lige der?? Men det er bare det du skal gøre. Gå videre imens du smiler. Fuck dem der hater på dig. 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin