onsdag den 24. juli 2013

what's in my bag?

Hej bloggen, fik den her idé fra søde Amalie der har bloggen enthusiastic-amalie.blogspot.dk I burde  virkelig gå derind og tjekke hendes blog ud, da hun er  en virkelig god blogger og har den sødeste blog. Elsker hendes blog!


Jeg elsker den her taske! Det er en speciel taske, og jeg har ikke rigtig set andre bloggere eller andre unge der har den? Så jeg føler mig speciel når jeg går rundt med den!
Jeg købte den sidste sommer da vi var i Tyskland, jeg tror at det var i Flensborg eller sådan noget.. Den er i hvert fald fed, og man kunne få den i flere farver men jeg tog den i rød da de andre farver ikke rigtig sagde mig noget.


I min taske har jeg:

Min mobil
Mine solbriller
Mine nøgler
Min læbepomade
Og min pung selvfølgelig! (Viser jer ikke min pungs ydre da den er gået i stykker - skal snart ned og have købt mig en ny pung, så den kommer I helt klart til at se, istedet for den gamle pung jeg har nu. Tror at den er 2-3 år gammel, haha!)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin