lørdag den 20. juli 2013

summer shopping

Hej bloggen. Eftersom at jeg ikke tager med min familie på ferie til Norge i år (og derfor går glip af shopping i de fede norske butikker), tænkte jeg derfor at jeg ville hive min mor under min arm og få hende til at køre mig ud til Kolding Storcenter hvor vi rigtig hyggede os, imens at min bror og far var i Tyskland for at handle ind. Det var så lækkert bare at have noget mor-datter tid! Her er hvad jeg købte :-)

Der vil måske komme nogle billeder af noget af tøjet på - når jeg en gang orker det... Jeg har jo sommerferie! Jeg skal da slappe af, ikke?

Det sødeste cover til iPhone 4/4S fra H&M!

Fra H&M

H&M

Fra H&M

Fra TIGER

Fra H&M

Jeg ELSKER Matas' ting med granatæble - så lækkert! Den er fra Matas.

Fra Gina Tricot

Fra Gina Tricot

Fra Gina Tricot

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin