søndag den 7. juli 2013

omg in love - julie nord

Da jeg havde kunst på efterskolen, var et af vores temaer "Julie Nord". Og hun er den absolut sejeste kunstner, jeg nogensinde har set! Da vi var på Aros i Århus, hang der også nogle af hendes billeder inde i "Det surrealistiske" - hun laver virkelig det fedeste! Og hun laver det KUN med tusch! Jeg er så inspireret af hende! Vil så gerne kunne lave sådan nogle billeder som hun gør - hun er bare så sej! Er så vild med hendes billeder! 

Her er der et par stykker :-) 

Billederne er ikke taget af mig - de er fundet på Google :-)





2 kommentarer:

  1. Ah, Julie Nord - også en af undertegnedes yndlingskunstnere! Jeg fik et tryk af ét af hendes værker i fødselsdagsgave for mange herrens år siden, hun er helt fantastisk. (Jeg så lige én af dine andre posts hvor du skriver om VGE - mener du Vardeegnens Gymnasieforberedende Efterskole? Dér gik jeg nemlig i 06/07 :D.)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps! Det er nemlig Vardeegnens Gymnasieforberedende Efterskole :-)
      Intet bedre end den!

      Slet

BlogLovin'

Follow on Bloglovin