søndag den 21. juli 2013

hårprodukter, jubi

Tænkte at jeg ville vise jer mine søde læsere, jeg tænkte at ville vise jer det som jeg bruger i badet, bagefter og til styling.

// Granatæble shampoo - Matas // Ukendt navn - Apoteket // Balsam til tørt hår, Toni&Guy - Matas //

I badet vasker jeg altid mit hår to gange. Eller, i hvert fald de fleste af gangene for der har jeg tid til det. Men det gør jeg fordi at første gang tager den ikke det hele med - den fjerner kun snavs, olien og al det der men plejer ikke håret, så vasker det to gange. Første gang er med min granatæble shampoo. Bagefter at jeg har brugt mine shampooer, så bruger jeg min balsam men kun i spidserne, da det ikke er sundt for håret at bruge det i hele håret. Og det gør også at dit hår ikke ser så slidt ud, hvis du kun bruger det i spidserne.
Vask aldrig dit hår hver dag, da det er skadende for dit hår og slet ikke sundt for det, overhovedet! Væn det til at blive vaske måske hver 3., 4. dag. Mit hår bliver vasket hver 3. dag.


//Silkeprotein-balsamspray - Matas//Føntørrer-beskyttende, Toni&Guy - Matas//Protein beskyttelse Toni&Guy - Matas//

Efter badet lader jeg altid mit hår luft-tørrer, medmindre at jeg har lidt travlt for så føntørrer jeg mit hår. Men inden det, sprøjter jeg spray nr. 2 på billedet i håret, for at beskytte mit hår mod varmen. Og lige inden at mit hår er tørt, sprayer jeg silkeprotein-sprayen i håret så det bliver rigtig blødt og så sprayer jeg også protein-beskyttelse i. Det hjælper virkelig på mit hår. 


Når jeg skal style mit hår, sprayer jeg silkeproteinsprayen på min børste, og børster det igennem og efter det, sprayer jeg protein-beskyttelses sprayen på fordi at den beskytter mod ødelæggelse når jeg styler mit hår, da jeg har nogle splaltede spidser og jeg ikke vil til frisøren prøver jeg virkelig at passe rigtig godt på mit hår. Så godt som muligt!


//Vitamintilskud (B5 vitaminer) - Apoteket//

Har du problemer med at du fælder mere end normalt? Så skal du smutte ned på dit lokale apotek, og snakke med dem om det. Jeg tog på apoteket da jeg fælder afsindigt meget, og jeg er så træt af det! Hun gav mig de her piller, som hjælper mod det og giver mig vitaminer - der går dog lidt tid før de virker, og jeg skal tage to om dagen til at starte med og så skal jeg begynde kun at tage én pille om 2 måneders tid. Håber virkelig at det hjælper, jeg er desperat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin