fredag den 21. juni 2013

zatana.dk

 Sponsoreret indlæg - dog mine egne meninger :-)

Hej bloggen! 
Har idag modtaget den her neglelak fra zatana.dk!

Link til neglelakken her.

Jeg vil ikke tage den på lige nu, da jeg regner med at tage den på til galla på torsdag, og jeg ødelægger ALTID min neglelak når jeg har det på, så jeg venter til onsdag aften. Og så kommer der billeder, det lover jeg! 

Jeg synes at neglelakken ser lovende ud på billederne derinde - har før prøvet krakelerings neglelak før, og jeg kan rigtig godt lide det! Det giver et rigtig flot mønster, glæder mig til at se hvordan det kommer til at se ud på mine nedbidte små negle.

Psssttt - tjek det midterste billede - der er en rabat kode til jer!


  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin