tirsdag den 4. juni 2013

GIVE AWAY + rabatkode! wuhuh

Hej bloggen! Glædelig tirsdag!
Jeg har tænkt mig at fejre den her dejlige tirsdag, med en give away og en rabatkode!

Reglerne for give away: 
Ok, sådan her skal I gøre for at være med i den her give away.
 
- I skal like Hungry.dk's facebook side her
- I skal være fast læser af min blog eller følge den via. BlogLovin' 
- I skal kommentere i kommentar feltet nedenunder, at I deltager.

Jeg tjekker at I er faste læsere når I kommentere
 
Det var det, for at deltage i min give away. 
Jeg afslører vinderen om  3 uger.

Og nårja... Var der ikke en ting mere? 
Når jo! Rabatkoden!  

For at få 10% af på jeres ordre, så skal i skrive: louiseblog når I bestiller inde fra hungry.dk 
Rabat koden er aktiv indtil d.  30/6 - så I har god tid til at bruge den og bestille god mad fra jeres yndlingsrestauranter der er tæt på jer.  Den kan kun bruges én gang pr. køber, og den udløber kl 21 d. 30/6! :-)

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hej Nanna :-)
      Du har vundet konkurrencen! Vær sød at sende mig en mail, på louisethomsen1996@hotmail.com og så sender jeg dig koden til din præmie :-)

      Slet

BlogLovin'

Follow on Bloglovin