mandag den 24. juni 2013

50 facts about me


1. Jeg har en hund der hedder Emil, han er sød!  2. Jeg er faster til en lillepige, og bliver snart faster igen(til januar) 3. Jeg snakker om de mærkeligste ting i søvne, det er da helt vildt! 4. Jeg har min helt egen stil, og jeg er ligeglad med hvad folk synes om den! Den er min, og ingen andres. 5. Jeg får sommerferie d. 29(wuhuh) men der skal jeg også forlade VGE(buhuh) 6. Jeg har den skønneste kæreste der hedder Niklas! 7. Jeg elsker at spise jordbær om sommeren og drikke en kold cola til 8. Jeg skal ikke på ferie i år, jeg bliver hjemme 9. Mit hår er originalt leverpostejsfarvet der er blond i spidserne - men har farvet det brunt, and I love it! 10. Jeg skal på HF efter sommerferien, hvor min studieretning er psykologi, filosofi og samfundsfag 11. Jeg skal aldrig mere have tysk!!!! 12. Min kontaktgruppe herude på efterskolen hedder: "Ann-Kristins Y0L0-$waq-M0n3y-Mûr$t3n - i know, it's too cool! 13. Mine forældre er ikke skilt 14. Jeg bor i en meget lille by men alligevel stor nok til at folk kender den??? 15. Jeg er forelsket i Ben&Jerry's is, det er da helt vildt! 16. Jeg går på Road House så tit jeg kan - det er en grill bar tæt på VGE 17. VGE har været mit livs år 18. Min morfar gik bort for 7 måneder siden, og jeg savner ham fandens meget 19. Mit hår er ved at blive langt, wuhuh 20. Mit hår er begyndt at blive sat mere, end det gjorde før 21. Jeg kan godt lide fletninger 22. Jeg har et Canon EOS1100D 23. Mine bedste veninder hedder Louise, Camilla, Cecilie og Line - elsker de tøser 24. Mit liv er virkelig godt lige nu! 25. Jeg elsker når I kommentere på bloggen, for så ved jeg at folk følger med og kan lide det jeg skriver 26. Jeg har en kærlighed til collager, så laver hele tiden en masse forskellige slags collager - billeder kommer op! 27. Jeg elsker at være kreativ 28. Jeg sover på en hems - føler mig som nissen på loftet nogen gange... 29. Jeg er ikke særlig høj - måske 1.69 eller sådan noget? 30. Jeg har to brødre, åh gud 31. Min lillebror skal på efterskole efter sommerferien så jeg er "enebarn" i hverdagene og mange weekender 32. Jeg kan snakke kinesisk 33. Jeg har et nært forhold til min iPhone, min dyne, min pude, min seng og mit TV - vi høre alle sammen sammen 34. Lige nu er jeg ret træt... 35. Jeg har udgroninger men aldrig pengene til at få dem væk, øv 36. Jeg har en bonusmor som er min mors bedsteveninde! OG der følger lige to bonusbrødre med der og en bonussøster - wuhuh! 37. Min bonusmor farver mit hår 38. Jeg har spaltede spidser, øv 39. Jeg kan godt lide Fie Laursens blog 40. Jeg er et særligt sensitivs menneske, fuck det 41. Min far er stærkere end din far 42. Jeg vil være pædagog når jeg bliver "stor"/voksen 43. Jeg elsker at blogge! 44. Jeg er helt vild med min blogs nye titel 45. Lige for tiden høre jeg for det meste Miley Cyrus - We Can't Stop 46. Jeg elsker Desperate Housewives! 47. Jeg går næsten aldrig i kjoler.... 48. Jeg er afhængig af Candy Crush Saga - fuck fuck fuck 49. Jeg kan godt lide cola, bare ikke brusen 5o. Nu gider jeg ikke mere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin