onsdag den 15. maj 2013

i ain't got time for this


Hej bloggen. Her kommer en lille undskyldning til jer, for den lamme blogging der har været på det sidste. 
Det er jo eksamens tid, og jeg sidder nærmest døgndrift og læser op til mine skriftlige eksamener og laver min engelske synopsis og skal snart til at starte på den danske. Puha... Føler mig lidt stresset for tiden, så jeg har ikke rigtig tiden til at blogge til jer, og det er jeg virkelig ked af at jeg ikke har for jeg elsker jo at blogge! 
Men lige så snart at jeg har tid, kommer der et opsamlingsoplæg her på bloggen. Regner også med enten søndag aften eller mandag lave et indlæg omkring min fødselsdag, som jo er på søndag. Der kommer billeder og en masse andet fra min fødselsdag som jeg fejrer med min familie og kæreste - ingen vild fest. Venter med den, til at jeg fylder 18 næste år :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin