torsdag den 2. maj 2013

har I hørt om chipii.dk???



Hej bloggen! I har vel hørt om chipii.dk, ikke? Men hvis I ikke har, så kommer I i hvert fald til at høre om dem nu!

Inde på chipii.dk, har de en masse fede ting. De har smykker, mobilcovers, blackmask, ure og en masse andre ting - bare smut ind og kig!
De sælger det hele til en rimelig pris,

Jeg er tit derinde og kigge på alle deres ting, og overvejer stærkt at købe deres blackmask, da jeg ikke har den reneste hud nogle gange så det ville jo hjælpe totalt på min hud!

Jeg er nok mest til deres skønhedsting og ure og covers til mobil, da jeg jo ikke rigtig går med smykker. Er ikke den store smykke-pige..

I burde virkelig gå ind og kigge på deres hjemmeside, da de jo har de her virkelig fede ting!
Dog for at deres webshop skulle sige mig noget mere, ville jeg rigtig gerne have at der kom noget make-up ind i deres webshop, da jeg godt kan lide at sidde og kigge på make-up og drømme mig frem til at det er noget jeg en gang ville kunne tage mig sammen til at bruge, udover min elskede mascara jeg snart har tømt :-(
Deres vare ser ud til at være af god kvalitet, dog tvivler jeg lidt på deres covers til iPhone med diamanterne på - falder de mon af?? Det er der jo kun en måde at finde ud af på, har nemlig tænkt mig at bestille et da jeg også synes at det er ret sødt. :-)

Jeg har fundet nogle af mine yndlingsting derindefra, som I jo også kan kaste et blik på :-)
BLACK MASK - koster 99 lige nu!! DER ER TILBUD!!

Cover til iPhone 4/4S til 99 kr!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin