torsdag den 11. april 2013

stop det dog for fanden

Hej bloggen. Åhrr nu er jeg ved at være lidt gal.... Alle de steder jeg er, så ser jeg mobning. Alle steder! Og jeg er så træt af at se det alle steder for jeg har været der, jeg har prøvet det i snart 10 år og jeg kender den smerte spm ofrerne føler - der er bare ingen der for fanden gider at høre på dem!
Igår skete det for mig igen.
Ord gør ondt. Rigtig ondt. Nogle mennesker burde bare virkelig forstå at ord de gør så sindssygt ondt og det forstår de ike, for de kan ikke se smerten der er indeni. Husk nu det her søde læser; du er fantastisk. Du er unik! Og absolut perfekt som du, og der skal ingen sige at du ikke er. Og så er su så fandens smuk!
Husk det søde læsere, love you.













1 kommentar:

  1. Kender det alt for godt.
    Du skal ikke lade dem få dig ned.
    Er selv blevet mobbet i alle de 3 skoler jeg har gået på. Er blevet kaldt, hund, kanin, grim osv. Folk har råbt ad mig, lavet fake brugere på arto/facebook, gået og råbt efter mig og andet.
    Men fik det bedre da jeg efter sommerferien kom på efterskole.
    Har det bedre nu, og det skal nok gå bedre for dig også, skal du nok se ;)
    Hold ud! <3

    SvarSlet

BlogLovin'

Follow on Bloglovin