onsdag den 3. april 2013

im not feeling so skinny any more

Så har jeg fået min bestilling fra hungry.dk! Og mums, hvor har jeg manglet slik og chips!

Hungry.dk er lidt ligesom justeat.dk - det er en hjemmeside hvor du kan gå ind og taste din adresse ind, og (hvis du er heldig) er der en restaurant tæt på dig, som arbejder sammen med dem! Ligesom mig foreksempel, haha. Hos mig i Varde er det Slikposen som der samarbejder med hungry.dk, og jeg bestilte noget tidligere idag og har nu modtaget det. 

Btw, jeg bestilte;
1x Kims kanonkugler
1x Kims Barbeque chips
1x Kims Ostepops
1x Pringels paprika
1x Brownie cookies
1x Marabou plade med Daim
.... så tror jeg faktisk ikke, at der er mere! Er gået igang med kanonkuglerne - mums!! De smager altså godt, men føler mig lidt tyk når jeg har bestilt så meget.... Men det er ok en gang imellem!


Et godt råd;
Opret en bruger INDEN I skal til at bestille!
Sponsoreret indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin