fredag den 15. marts 2013

sorry to say

Hej bloggen - kæft jeg har haft dårlig samvittighed! Har ikke blogget i noget tid, fordi at jeg bare har så super travlt med en masse ting lige nu... Skal pleje kæreste, venner, skole og prøve at pleje bloggen også... Det er svært at kunne gøre det på én gang! Men jeg prøver, og jeg tror at det vil lykkedes..

Update;

I onsdags havde Niklas og jeg månedsdag! Jeg havde en rigtig god dag, men jeg så ham bare ikke - vi måtte nøjes med at veksle søde ord til hinanden over sms og et nogle opkald. Nøjj jeg glæder mig til at se ham igen!!

Skiferie/skitur
Idag drager jeg på skitur til Østrig med 43 andre elever og tre lærere til Østrig - det skal nok blive sjovt! Skal bo sammen med min super dejlige nabo og veninde Louise V, så det skal nok blive godt. De sidste nætter har jeg haft en masse sygdom med opkast bl.a., og det er jeg godt nok træt af nu! Nu vil jeg gerne være klar til den her tur.
JEG ER HJEMME IGEN D. 20 MARTS, jeg regner med at komme hjem uden skader!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin