torsdag den 7. februar 2013

i would like - iphone cover


Hej bloggen!
Tjek lige det fede One Direction cover til iPhone 4 ud. Jeg vil rigtig gerne have en iPhone 4, men jeg har bare ikke pengene til det og det irriterer mig rigtig meget! Men det er et SÅ fedt cover!
Man kan få coveret inde hos FunGadgets.dk, det er en fed hjemmeside med en masse gadgets! Jeg elsker at sidde derinde og drømme mig frem til at jeg har en lækker iPhone som jeg kan sidde og kigge på covers til. Desværre må jeg nøjes med min meget lille og meget irriterende og dårlige Sony Ericsson X10 Mini pro. Glæder mig til at jeg kan få mig en ny mobil, da min er ved at falde fra hinanden, haha! Men den holder til alt - hver uge taber jeg den ned af trapperne(ikke med vilje....) og den holder! Det er fantastisk!

Men tjek lige deres covers ud, de har til enhver smag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin