søndag den 13. januar 2013

weekend is over

Ja så er weekenden officielt ovre for mig... Min weekend slutter lige så snart at jeg er på parkeringspladsen på efterskolen, og skal om i bagage rummet og have mine tasker. Øv bøv! Jeg kunne virkelig godt bruge nogle flere dages weekend. Den her weekend har været alt for fantastisk! Jeg har tilbragt den med en rigtig skøn person hver dag, enten i 1 time eller 4 timer! Det har været en al for dejlig weekend. Virkelig. Jeg glæder mig allerede til weekenden kommer igen, efter at jeg har være til forældre konsultation hos min engelsk lærer og min kinesisk lærer og min studievejleder. SÅ HAR JEG WEEKEND IGEN!
Glæder mig. Der skal ske nogle ting i weekenden - glæder mig. ♥
Regner med snart at smide et par billeder op af mig og Jonas... Vil I gerne se dem??
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin