tirsdag den 15. januar 2013

mean girls

Jeg regner med at de fleste af jer vel har set "Mean Girls"??
Det er min absolutte yndlings-tøse film! Den er fantastisk. Jeg kunne se den forevig og altid! Den er genial. Mine yndlingspersoner i filmen er Janis, Damian, Karen og Gretchen - Janis er så sej! Hun er så ligeglad med hvad alle andre synes om hende, hun køre hendes stil som hun gerne vil - al respekt for det! Det samme med Damian - han er faktisk! Og så er han "almost too gay to function" Haha!
Karen.... Hvor skal jeg starte? Hun er SÅ dum, at det er forfærdelig sjovt. Hun er så sjov når hun har de dummeste øjeblikke. Men hun er også fantastisk!
Gretchen... Åh gud. The Gossip Master. Hun kan ikke holde på en skid hemmeligheder! Hun lukker ALT ud lige så snart at hun tror at Regina er sur på hende. Lol. Flækker altid, når jeg ser "Mean Girls".
 
Til jer der ikke har set den; lån DVD'en af en veninde eller en ven eller lån den i en videoforretning. Du skal simpelthen se den!
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin