tirsdag den 22. januar 2013

feelings

Sidder lige i min matematik time, med en masse tanker. Har lige fået min matematik aflevering tilbage som kun var lavet halvvejs, hvor jeg så fik 00. Fuck. Men det er ikke der mine tanker er lige nu. Derhjemme sker der ikke så frygtelig meget, men hvor jeg dog savner det. Har ret meget  hjemve lige nu, så jeg glæder mig til at få forlænget weekend på torsdag. Så fredag har jeg hele huset for mig selv, indtil at min bror kommer hjem fra skole eller hvem der nu kommer hjem som den første.
Jeg går også og er lidt trist for tiden.. Jeg ved ikke hvad det er, men det er jeg bare. Alle har vel de perioder hvor de bare er triste, men ikke rigtig ved hvorfor? Ikke? Men sådan en har jeg lige nu. Jonas ligger syg derhjemme, min lillebror har lige været syg, min mor er stresset og min far er sur som altid. Blandet følelser - meget blandede.... Der kommer måske et indlæg om nogle timer eller noget..
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin