torsdag den 20. december 2012

terminsprøver, gaver og miniintebox

Har lige fået overstået alle mine terminsprøver - dansk, matematik, engelsk og idag var det den sidste; tysk! Imorgen skal jeg pakke det sidste, og så kommer mine forældre og min lillebror, og min mormor til juleafslutning her oppe ved mig! Glæder mig til at vise min mormor min skole, da hun ikke har været her før..

Jeg er SÅ stolt! Jeg har rent faktisk købt alle mine julegaver til de folk der skal have en, og idag kom en af de længe ventede pakker. Jeg havde bestilt min lillebrors gaver derinde, men jeg kan dog ikke vise dem da han ved at jeg har den her blog, og følger den ret tit.. Og jeg har også købt gaverne til min pisse gode veninde Cecilie derinde, og hun følger bloggen... Så desværre!
Men tjek hjemmesiden ud;

 


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin