lørdag den 29. december 2012

let it be monday

Sidder lige og venter på at det bliver mandag... Det bliver en ren hyggedag! Jeg får farvet og klippet mit hår(endelig!!!!) for billige penge, da vi er venner med en frisør der har været så sød at sige at hun gerne vil komme hjem til os og klippe og farve mit hår mandag formiddag! Det er så fedt, at hun vil det - hun skal have det halve af, hvad de skal have ved min faste frisør!
 
Men jeg glæder mig også til mandag, da det jo er nytårsaftensdag! Og om aftenen kommer min mors bedsteveninde/"bonusmor" og hendes kæreste og hendes børn, hjem til os og fejre nytår - det gør de faktisk ret tit og det er super skønt. De kommer også i aften for at spise sammen med os og hygge. Min bonusmors ældste datter er hjemme fra København, og så skal der hygges!! Der kommer muligvis billeder fra aftenen - kan ingenting love! Men det bliver hyggeligt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin