fredag den 7. december 2012

hello there mr medion

Hej bloggen! Så er jeg sgu på igen. Jeg har fået mig min nye computer - en Medion! Jeg havde virkelig frygtet at den ville være det rene lort da min mor har købt den i Aldi(har slet ikke noget imod Aldi, elsker at handle der) men den er sgu rigtig god. Den er pisse god! Jeg elsker den allerede, selvom at den er liiiige lovlig stor! Det er en 17,2" eller 17,3" tommers bærbar, så den er ret stor... Men det fede er - den har det helt nye Windows 8! Det er virkelig forvirrende i starten, men man lære det hurtigt. Man skal også bare lige vænne sig til det! Jeg regner med imorgen at gå udenfor og tage mit spejlrefleks kamera med, og så smider jeg billederne her op på bloggen imorgen som jeg får skudt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin