mandag den 31. december 2012

HAPPY NEW YEAR

Billedet er ikke mit, da jeg ikke turde tage mit kamera med udenfor da det regner ret meget her hos mig!

Godt nytår, alle sammen! Jeg håber at I er kommet godt og sikkert ind i det, med alle 10 fingre og alle 10 tæer. :-)
Nytårsaften har aldrig rigtig sagt mig noget, så jeg har tilbragt min aften sammen med mine gæster herhjemme der bestod af min bonusmor + hendes kæreste + hendes to sønner hvor den ene tog afsted kl. 23, og min mormor og min fætter. Min fætter tog allerede afsted kl 22:30, hvor han valgte at tage i byen.
Jeg er ikke særlig vild med alkohol, men jeg kan da godt drikke lidt af det, men ikke sådan at jeg bliver fuld. Hader at være fuld, for jeg gør de underligste ting. Nytårsaften 2012 brugte jeg i familiens skød, hvor jeg bare slappede af. Det havde jeg virkelig brug for... Håber at I har hygget jer hjemme, eller ude til fester eller på gaderne - vi er endelig i 2013!


.... nogle af billederne fra aftenen kommer ind imorgen, når jeg en gang orker det - hallo når jeg vågner igen, er det 1. januar som det faktisk også er nu.... Men... I ved hvad jeg mener!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin