søndag den 23. december 2012

23 december

Har i dag haft en smule hektisk dag indtil videre. Jeg stod ret tidligt op, jeg skulle op kl. 7, da vi skulle til julebrunch ved min fars arbejdsplads i vores lokale idrætscenter, hvor han er instruktør i noget de kalder "Easyline" Ved I hvad det er??
Men efter det sluttede kl. 12 efter en masse aktiviteter, tog vi hjem. Men det har sneet en hel del! Og det fyger stadig, så der kommer en masse sne. Så bliver det alligevel en hvid jul! Wuhuh! Vi har også pyntet juletræ og lavet konfekt.
Om lidt smutter jeg om til min bonusmor som skal lave mine franske fletninger, så jeg kan have krøller til imorgen aften - det bliver bare så fedt!! Imorgen kommer der et "outfit of the night" :-)

Putter lige lidt under dynen med noget varme.... Vores brandeovn gider ikke at virke ordentligt fordi at det blæser så meget, så det er piiiiisse koldt!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin