torsdag den 1. november 2012

one direction

Hej bloggen!
I kender vel de drenge, der er på billedet øverst?? Hvis ikke, så kommer I til det frem over - det er de skønne fem fyre fra det britiske og irske boyband One Direction - De er så super søde!! Og virkelig talentfulde. Jeg elsker at lytte til deres musik, og deres stemmer. De får mig altid i bedre humør hvis jeg er nede. De hjælper mig igennem nogle ting, selvom at det muligvis lyder dumt når du læser det her lige nu, men de har hjulpet mig igennem nogle perioder i mit liv, hvor at Justin Bieber også har gjort det. Det er fantastisk hvad musik kan gøre ved ens liv. 
 
Og har I hørt det?? De fem fantastiske fyre kommer til Danmark!! To veninder og jeg tager til koncerten i Herning, men fordi at vi på mandag sidder i bussen på vej til Berlin kan vi ikke bestille billetterne, så gør min venindes mor dem for os. Det er fandme dejligt at hun vil det!
Men der kommer en opdatering i weekenden, og jeg tror også at der kommer en i løbet af ugen hvor jeg er i Berlin....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin