torsdag den 22. november 2012

feelings

Hvis du ikke vil læse et indlæg omkring hvad jeg føler lige nu, så forlad venligst lige bloggen - for det er det, der kommer nu.

Kender I det, når en person er sur på dig og har frøset dig ude af personens liv, men du faktisk er ligeglad? Sådan HAVDE jeg det tidligere idag. Men så fandt ud af at den her person her, altså går og bagtaler mig. HUN går og siger de grimmeste ting om mig til andre folk, og de ting som jeg snakkede med hende om har hun sagt videre til de folk, som jeg ikke er venner med og som ikke bryder sig om den person jeg er - det er også fair nok, at de ikke kan lide mig som person og hvad de ser, men de kan i det mindste alle sammen lade vær' med at gå og bagtale mig. Lige nu føler jeg at det er mindst en tredjedel af skolen der går rundt og siger alle mulige ting bag min ryg.. Lige nu vil jeg egentlig bare helst blive på mit værelse, eller tage hjem til min mor. I tider som den her, mangler jeg VIRKELIG min mor. Hun er her altid for mig, i gode og dårlige tider som en hver anden mor - men jeg mangler hende fysisk. Jeg ville så gerne sidde ved hende og ligge mit hoved på hendes skulder og bare græde ud og få hende til at kramme mig. Det eneste jeg kan lige nu, er at snakke i telefon med hende eller sende hende en sms - heldigvis skal jeg hjem imorgen(!!!) Det bliver rigtig godt for mig at komme hjem, jeg mangler virkelig at være hjemme i lidt tid, men weekenderne er bare al for korte..
Imens at de andre var i Berlin og jeg var hjemme og ugen efter hvor jeg var syg, gik jeg hele tiden og tænkte over, om det ikke bare ville være bedre hvis jeg stoppede på efterskolen? Så kunne jeg være hjemme, og hele tiden have min mor ved mig og bare hygge med hende hele ugen og ikke kun 2½ dag.. Det er al for kort tid - og så hvis hun ikke har tid, er det endnu værre...

Nu vil jeg slutte af - jeg orker virkelig ingenting lige nu, jeg har haft en rigtig dårlig og dum dag. :-(


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin