mandag den 15. oktober 2012

the day today

Hej bloggen. Kan I huske, at jeg har snakket om at jeg skulle starte ved en psykolog? Jeg havde mit første møde med hende idag, og hun er en rigtig rigtig sød dame. Hun virkede meget forstående, og bare efter den tid jeg var inde hos hende kunne hun fortælle mig en del om mig, som jeg allerede vidste og det var faktisk dejligt at hun kunne se igennem mig så nemt. Der er en masse ting som jeg skal have snakket med hende om, men jeg skal først hen til hende igen om to uger, og det er faktisk lidt ærgerligt.. Men så kan jeg tænke over al det som hende og jeg snakkede om idag. Det var meget lettende at sidde inde hos hende og snakke, men det var også meget følelsesladet. Jeg græd meget, da jeg er en ret følsom pige og det var en... underlig følelse for mig, at skulle åbne mig så meget op overfor en dame jeg slet ikke har set før, og kun mødt idag og jeg aner ingenting om hende, kun hendes navn. Mens at hun ved en hel del omkring mig. Hun sagde også nogle ting, som jeg ikke en gang havde nævnt noget om. Men jeg glæder mig meget til den næste samtale, for den her gang var det kun noget med at sidde ned ved hendes runde bord og snakke med hende og min mor, men næste gang er det en samtale hvor vi skal afprøve nogle af mine grænser, så det skal være fysisk - jeg glæder mig meget til det, da det er anderledes og første gang at jeg netop er hos en psykolog. Det var grænseoverskridende, men kæft hvor er jeg lettet og glad for at jeg fik min mor til at tage mig til lægen, og at lægen tog kontakten videre. Det er virkelig en stor byrde der bliver lettet fra mine skuldre, når jeg snakker med hende. Hun er en fantastisk psykolog.
Hvis nogen af jer, sidder med en masse ting og tanker i jeres hoved - så skaf jer en dagbog eller hæfte eller andet, og så skriv jeres tanker ned. Det hjælper faktisk en hel del!

- Ha' en fortsat god ferie, jeg skriver nok en af dagene. Pas på jer selv, ind til da ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin