torsdag den 11. oktober 2012

friends and the others

Man finder hurtigt ud af, her på VGE hvem der er dine rigtige venner og veninder, og hvem der bare er idioter. Det har jeg  fundet ud af de sidste uger. Jeg havde et lille dilemma med to af mine bedste veninder, og følte mig helt glemt. Men så kom en af dem og spurgte om vi ikke kunne snakke, og det gjorde vi så og nu er vi igen pisse gode venner. Vi stoppede ikke rigtigt med det, men vi ved heller ikke rigtigt hvad der gik galt. Men nu snakker vi og griner sammen igen. Men min anden veninde skrev at hun ville snakke i søndags, men kom aldrig og nu gider jeg ikke vente på hende mere. Det har jeg hverken overskud eller tid til, da jeg ikke har tid og lyst til venner der ikke vil mig det bedste. Fandt også ud af, at hun også har gået bag om ryggen på mig og det gider jeg virkelig ikke og finder mig ikke i det. Det viste sig jo så, at hun ikke var en rigtig veninde. Bare en pige der ikke kunne holde sin mund lukket med de ting jeg fortalte hende, og så besluttede hun sig lige pludselig for at fryse mig totalt ude. Fedt. Men nu er hun ikke min veninde mere, og jeg vil fokusere på dem er mine rigtige veninder. Dem er der heldigvis en del af. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin