søndag den 30. september 2012

the end

Nu har vi så endelig lukket dørene for besøgene idag, her på VGE. Vi har spist aftensmad, og der var endda nogen der sov ved bordene! Det kan jeg virkelig godt forstå.. Vi har haft gæster siden kl 12:15, hvor de første kom og der var vi ikke klar! Vi rendte stadig rundt og gjorde rent og gjorde klar, men selvfølgelig med smil på og smil til alle, som altid! Jeg har selv haft en meget produktiv dag. På de 5 timer, har jeg vist 7-8 familier rundt på skolen og forklaret en masse, og svaret på spørgsmål og hver gang at jeg har sat en familie af enten i fysik lokalet til et oplæg fra vores forstander eller i spisesalen til noget kaffe og kage, så har jeg halv løbet hen til døren hvor den næste familie stod klar til en rundvisning. Jeg har selv måtte kæmpe med nogle dæmoner, da jeg har synes at der har været rigtig rigtig mange mennesker idag og de fleste steder, men jeg har overlevet men jeg ryster stadig lidt.. Men jeg har klaret det virkelig flot, efter min egen mening. Jeg er ikke "flygtet" ned på mit værelse, men jeg gik bare videre og kom på andre tanker. Jeg vil med glæde vise min skole frem igen! Det var virkelig sjovt - jeg elsker at vise folk mit hjem frem med stolthed! Har I været ude og se på efterskoler idag??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin