lørdag den 11. august 2012

liebster awards

Jeg er blevet nomineret af den søde Patti, som står bag den her blog: http://ateensmessylife.blogspot.dk/



11 facts om mig

1. Jeg går lige nu på efterskole! :-)
2. Jeg vil gerne have farvet mit hår i en mørkere farve.
3. Jeg har to brødre - en stor og en lille.
4. Jeg har fødselsdag i maj!
5. Mange af mine veninder blogger.
6. Min kontaktperson på efterskolen hedder AK(47) - vi kalder hende AK47..
7. Jeg kan rigtig godt lide at tage billeder!
8. Jeg bider negle.....
9. Min bedsteveninde hedder Camilla!
10. Min hund hedder Emil!
11. Jeg bor på værelse 24 på min efterskole.


Patti's 11 spørgsmål til mig:


1. Læg et billed ind af jeres ynglings smykke(r) men ikke for mange! 
 - Jeg går ikke med smykker, så jeg har ikke nogen yndlings..

2. Hvad har i gået til?(af sportstingeltangel) 
- Gymnastik, fodbold, håndbold, rytmegymnastik
3. Bider i negle? 
- JA, og jeg hader at jeg gør det!!
4. Ynglingsbog? 
- Ja, mine Bieber-bøger!
5. Hvad var jeres drømmejobs som 10-årig?
 - Jeg ville rigtig gerne være lærer, men det glemte jeg hurtigt igen!
6. Læse i avis? 
- Nogen gange, det kommer an på hvad der er på forsiden.
7. Sort tøj, eller farver?
- En blanding, eller en god balance mellem farver og sort.
8. Hvor mange koncerter har i været til? 
- Så mange at jeg ikke har tal på det!
9. Hvor mange børn vil i have? 
- To eller tre, det kommer an på hvor gammel jeg er ved min første graviditet.
10. Kan i lide youghurt?  
- JA, jeg elsker pærer-banan youghurt!!
11. Hvad er jeres drømmejob? (gerne rockstjerne, skuspiller, andet "urealistisk")
- Da jeg var mindre ville jeg rigtig gerne være sanger.


DE BLOGGE JEG HAR NOMINERET: (KAN NOMINERE 11.)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


De spørgsmål til de nominerede:

1. Hvor lang tid har du blogget?
2. Har du et kæledyr? Hvis ja, hvilket og hvad hedder det?
3. Kan du lide kød??
4. Spiser du mange grøntsager?
5. Kan du lide at dyrke sport??
6. Hvilke sportsgrene har du dyrket igennem dit liv??
7. Hvilken klasse går du i??
8. Hvor bor du henne i landet?(Jylland, Sjælland, Fyn, Samsø osv.)
9.   Er du jomfru???(Spurgt af min ven Mathias(Mathilde), der kommer mere info om ham senere i næste uge....
10. Er dine forældre skilt??
11.  Hvor mange søskende har du?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin