torsdag den 30. august 2012

cleaning

Halløj med jer. Hvordan bruger man en klud???

Nogen der ved hvad det her er???

Har set den ET ELLER ANDET sted før... Hmm... NÅR JA, DET ER JO RIGTIGT!

Det er sådan en man bruger til at tørre borde eller andet af med!!

Og man kan også bruge den som alt muligt andet!!
Tjo, jeg fandt jo ud af hvordan en klud virkede ;-)
Jeg kedede mig rigtig meget da jeg ventede på at min lærer skulle komme og godkende fysik lokalet, som jeg gør rent hver anden dag. Det er hyggeligt nok, men vores lokale er ret stort så det tager sin tid! ;-)

3 kommentarer:

  1. ej ahhaahha godt lavet dx
    tænkte bare lidt ondt sådan her "du kender dit rette element" lol lol dx

    Nice indlæg

    - følg mig gerne her: amazingtyping.blogspot.dk

    Jeg følger ofc. dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, mange tak for det :-)
      Det kan hurtigt blive kedeligt i længden at skulle gå og tørre rigtig mange borde af!! ;-)

      Smutter da lige forbi din blog :-)
      Tak for at du læser med!

      Kys
      Louise T

      Slet

BlogLovin'

Follow on Bloglovin