tirsdag den 7. august 2012

billige ting + min yndlings

Igår var min mutti og jeg i Kolding storcenter og få købt en masse ting, og så var vi inde i Bilka for at købe mad ind osv. Det var en pisse hyggelig dag, og her er nogle billeder af det jeg købte(dog ikke alt, da noget er til vask) + min yndlingsparfume!

Pssst, har købt Beyoncé parfumen og "Love" i Bilka, da de havde restsalg og jeg var heldig at kunne få de to parfumer!! mmhm, elsker at få nye parfumer!
Min absolut yndlingsparfume! Det er Justin Biebers pafume "Someday" - Jeg elsker den!!


En parfume der hedder "Love" der normalt koster 250 - sat ned til 50 kr!!!!

Beyoncé's parfume "Heat Rush" sat ned fra 250 til 50 kr!!!! Den er fantastisk god, og jeg elsker den!!

Super lækker skjorte fra Gina Tricot! Har købt en magen til i grøn.

En normal sort top, som jeg har haft brug for i lang tid da den jeg har nu er godt brugt og har en masse huller.. - Den er fra H&M

Mmmmmhm, har virkelig forelsket mig i bordeau rød! Så nogle bukser i den farve også, men der var ikke nogen i min størrelse, øv bøv. :-( - Fra H&M

Super fede gemscher fra Gina Tricot

En dejlig top fra H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin