søndag den 8. juli 2012

jeg er så lykkelig + spændt!

Hej bloggen! Kl er nu 07:46, og jeg fik en sms fra min storebror for 20 minutter siden, efterfulgt af to ubesvarede opkald som jeg ikke havde hørt før den sidste.. Men så fik jeg min far til ringe da han skrev at far skulle ringe til ham, og så sagde han at min svigerinde(hans kæreste)s vand var gået!!!! Jeg skal snart være faster!!! Hvor er det bare skønt!! Jeg glæder mig helt vildt!!! Men der kan gå mange, mange timer før at de ringer og siger at nu er min lille niece altså kommet. Det kan være at det sker når jeg er på arbejde? Det ved jeg jo ikke.. Jeg har en 13-luk vagt idag, så jeg ved ikke hvornår det er. Men lige så snart at vi har bæret ude og se hende, kommer der lidt billeder på bloggen af hende.
Iiih, jeg glæder mig!! Har I prøvet noget lignende??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin