fredag den 20. juli 2012

friends for life - love you

Ville lige bruge et indlæg, på at fortælle jer om en fantastisk veninde jeg har mig
Hun har været en hel del igennem og går stadig igennem en hel masse ting, og jeg kan virkelig sige at jeg er stolt af hende.. Hun kæmper og kæmper og hun giver aldrig op, og kæmper for det hun vil. Hun er en virkelig stærk tøs, som jeg er virkelig stolt over at jeg kan kalde for en af mine aller bedste veninder, jeg nogensinde har haft og vil have Hun betyder alverden for mig.. Jeg kan fortælle hende alt, og hun har hjulpet mig igennem en del og jeg har hjulpet hende igennem en del, og jeg vil altid blive ved med at hjælpe hende Hun er en helt igennem dejlig pige, og jeg elsker hende bare så super højt! 

En veninde for livet - det er du i hvert fald Amalie


Pssst, tjek lige hendes blog ud! http://medstorta.blogspot.dk/
Dette billede er fra første skoledag i 0. klasse - veninder lige siden ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin