tirsdag den 19. juni 2012

oh yes my love, i did it

Jeg er bare en liiiiiille smule stolt! I dag gik jeg en liille smule uforberedt ind til min engelske mundtlige eksamen, og jeg havde faktisk en rigtig god fornemmelse lige fra da jeg gik ind! Og den fornemmelse havde skam ikke taget fejl! Det gik bare SKIIIIDEEE godt, og jeg var simpelthen så stolt over mig selv! Så blev jeg jo smidt så sødt ud efter at have fremlagt min disposition og have haft en meget spøjs samtale med min lærer og censor på de der 7-8 minutter.. Og da jeg kom ind igen, fik jeg min karakter med det samme da jeg satte mig ned. Jeg fik 10! Jeg er så lykkelig! Og censor sagde at hvis jeg ikke havde haft de eneste TO grammatiske fejl som hun søgte meget hårdt efter og fandt dem. Og hun sagde at mit sprog det var simpelthen så godt, at hun ville tro at jeg havde boet i et engelsk-talende land i flere år! Men nu skal det jo ikke være nogen hemmelighed at jeg har familie der bor i England, som ikke taler dansk så det gør det hele meget nemmere for mig til min eksamen! Men jeg gik der fra totalt i chok og rigtig rigtig glad.. Og jer som der tror at eksamen er svær? Bare glem alt om det! Selvfølgelig er du nervøs i starten, men det går over lige så snart at du er i gang! 

Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin