fredag den 29. juni 2012

jordbærplukning + første dag med kamera







I dag har jeg fået mig et nyt kamera - et Canon EOS 1100D! Det har jeg ventet på at få i så lang tid! Endelig fik jeg råd til det i dag, da min søde "chef" hos den familie jeg er barnepige for lige stak en ordentlig slat penge i hånden på mig! Det var super lækkert! Men nu har jeg købt det, og nedenunder kan I se nogle billeder fra idag. Billederne er ikke særlig gode, da jeg er helt ny indenfor at tage billeder med det her kamera. Jeg har jo først fået det idag.

2 kommentarer:

  1. Fine billeder (-:
    Har selv det kamera, håber du bliver glad for det.

    //Marlene
    www.mixeduniverse.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Er allerede super glad for det, elsker at tage billeder med det!

      Slet

BlogLovin'

Follow on Bloglovin