onsdag den 27. juni 2012

igen idag kom ham den søde postmand per

Hej bloggen! Igen idag kom ham den søde Postmand Per midt i min Desperate Housewifes på TV2, med en pakke fra min søde ven Casper fra Shopwithsocks.com! Åh hvor blev jeg glad da jeg så at den kom! Jeg har været meget spændt på, hvad Casper kunne finde på at sende til mig. :-)
Jeg havde selv bedt om nogle strømper, men der kom 4 ekstra par oveni! Wauw! Super god service fra Casper, og man kan altid se inde på hans hjemmeside med hvornår han sender hans næste omgang sokker og strømper, og så kommer de med 1-2 dages leveringstid! Det er så fedt! 

Nedenunder er der nogle billeder af pakken og det der var indeni.

Strømperne er super dejlige at have på, og af rigtig god kvalitet. Men de er lidt lange, så de skal vaskes inden du bruger dem, da de måske ikke passer helt første gang uden at de vaskes, og de krymper måske lidt i vasken. :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin