søndag den 24. juni 2012

efterskole

Hej bloggen ♥ Jeg ville lige smide et par beskeder, omkring min efterskole som jeg skal på her efter sommerferien, faktisk kun 45 dage for at være præcis! Jeg glæder mig helt vildt! Og kan I huske at jeg har skrevet en lille smule, om en sød dreng? Han skal også gå der! Og han skal også gå der i 10! Jeg bliver helt glad når han skriver til mig. ♥ Men videre til efterskolen! Jeg skal gå på VGE(Vardeegnens Gymnasieforberende Efterskole), og det er en ret boglig efterskole så jeg bliver klar til gymnasiet, og de har tre linjer man kan vælge sig ind på, eller så kan du vælge dig ind på to af dem! Det er så fedt. Men linjerne er musik, kunst og teater. Jeg har valgt mig ind på kunst linjen, da jeg elsker at tegne og male! Vil I se noget af mine ting? Så smid enten en kommentar eller klik på "Love it"!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin